F.A.M.A JUBILATKA OD MALUCHA DO SENIORA



PL |  EN

JAK KUPIĆ BILET ON-LINE

Aby kupić bilet on-line należy wybrać przycisk     wyświetlany w naszym REPERTUARZE lub pod opisem koncertu, do którego mamy dostęp z poziomu KALENDARZA. Wówczas rozpoczyna się proces zakupu, który powinien przebiegać w następujących krokach:

1. Podgląd planu sali

spośród dostępnych miejsc (zaznaczonych kolorem zielonym) wybieramy interesujące nas miejsce oraz rodzaj biletu (normalny czy specjalny z tzw. ulgą). Dla przykładu kupiliśmy bilet specjalny w V rzędzie miejsce 1

2. Teraz system podsumuje wybrane przez nas miejsca, jeśli wszystko się zgadza prosimy kliknąć AKCEPTUJĘ , a jeśli zmienili Państwo zdanie co do wybranych miejsc jak i rodzaju proszę kliknąć POWRÓT. Wówczas ponownie wyświetli się podgląd sali i proces wyboru miejsca należy powtórzyć.

3. Po akceptacji wybranych miejsc system poprosi nas o wypełnienie kilku danych niezbędnych do zakończenia procesu zakupu biletu ON-LINE. Wszystkie wymagane pola są zaznaczone na czerwono.

4. W następnym kroku należy określić sposób dostawy, pod którym znajduje się podsumowanie transakcji. Wymagamy akceptacji postanowień regulaminu.

5. Aby przejść do następnego kroku jakim jest zapłata proszę kliknąć KUPUJĘ. Wówczas wyświetli się strona naszego operatora transakcji - transferuj.pl z listą obsługiwanych banków

6. Po kliknięciu odpowiedniego banku zostaniemy przekierowani na stronę naszego banku. Dalej transakcja przebiegać będzie standardowo dla wybranego banku.

Klientów ING Banku Śląskiego i PKO Bank Polski prosimy o WŁĄCZENIE AUTOMATYCZNEGO UZUPEŁNIANIA PÓL PRZELEWU lub zanotowanie tytułu transakcji zaczynającego się literami TR.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na pole TYTUŁ PRZELEWU. W prawidłowo wypełnionym powinien znajdować się numer transakcji zaczynający się literami TR (uprzednio zanotowany jeśli nie włączyli Państwo automatycznego uzupełniania) UWAGA!!! Prosimy nie wpisywać żadnych innych dodatkowych informacji bo Państwa przelew zostanie odrzucony a wybrane miejsca zostaną zablokowane i wyłączone ze sprzedaży na 24h). Błędny tytuł przelewu to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji

Poniżej prawidłowo wypełniony /przykładowy/ przelew:

O prawidłowo przeprowadzonej płatności poinformuje nas komunikat o treści jak poniżej.

Jeśli nie otrzymali Państwo takiego komunikatu wówczas prosimy nie przelewać środków pieniężnych na podane na naszej stronie rachunki bankowe, bo transakcje internetowe odbywają się poprzez system płatniczy transferuj.pl . Prosimy natomiast o kontakt z naszą kasą biletową (tel. 32 351 17 13, kom. 503 774 949), która sprawdzi status Waszej transakcji i podpowie co zrobić.

O prawidłowo przeprowadzanej transakcji poinformowani zostaną Państwo także drogą elektroniczną  otrzymując wiadomości z  systemu transferuj.pl (1. o zarejestrowaniu nowej transakcji płatniczej 2. potwierdzenie transakcji) jak i z systemu internetowego Filharmonii Śląskiej (1. o rejestracji transakcji, 2. potwierdzeniu wpływu środków za zakupione bilety)

Zachęcamy Państwa do korzystania z tej formy zakupu biletów

 

Najczęstsze pytania kupujących poprzez transferuj.pl

  1. Kupujący zapłacił za dużo. A sprzedający /Filharmonia/ nie widzi tej transakcji
    Prosimy o kontakt bezpośredni z obsługą platformy płatniczej TRANSFERUJ.PL dzwoniąc na infolinię (+48 61 668 2 778) lub przysyłając potwierdzenie zapłaty za pomocą formularza. Obsługa TRANSFERUJ.PL skontaktuje się ze sprzedawcą z prośbą o zaakceptowanie i przetworzenie nadpłaty.
  2. Kupujący zapłacił za mało. Jak może dokonać dopłaty?
    Otrzymał Pan/Pani na maila wiadomość z linkiem (od TRANSFERUJ.PL), dzięki któremu można dopłacić brakującą kwotę.
  3. Sprzedawca /Filharmonia/ nie otrzymał mojej wpłaty
    Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu za pomocą formularza.
  4. Kupujący dopłacił kwotę do zamówienia, a sprzedawca /Filharmonia/ jej nie widzi
    Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu do obsługi platformy płatniczej TRANSFERUJ.PL za pomocą formularza, która sprawdzi czy oby na pewno została wprowadzona poprawna nazwa transakcji zaczynająca się od liter TR (błędny tytuł to najczęstsza przyczyna nieudanych transakcji).
  5. Kupujący nie otrzymał zwrotu swoich środków. Ile to potrwa i dlaczego kupujący ich jeszcze nie ma?
    Realizacja zwrotu trwa do 7 dni roboczych.Jeżeli po upływie 7 dni dalej nie ma środków na Państwa koncie wówczas prosimy o kontakt za pomocą formularza z obsługą platformy płatniczej TRANSFERUJ .PL

 

 

 

 

 

Projekt "Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działania 11.2 -Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

NEWSLETTER

Chcesz być powiadamiany o nowościach ?
Zamów newsletter: